Medior
8-16 uur p/w
Interim opdracht p/u
Amsterdam

Business Controller (UvA)

Wat voor jou?

Deze vacature delen
Ben jij een analytische en strategisch sterke financial met een passie voor het hoger onderwijs? De UvA is op zoek naar een Business Controller met affiniteit voor ICT. Werk je graag in een complexe en innovatieve omgeving waar je écht verschil kunt maken? Dan maken we graag kennis met je!
Hier kun jij je in vinden
    Start overeenkomst: Z.s.m.
    Einddatum initiële overeenkomst: 31-10-2025
    Optie verlenging contract: Ja, tot uiterlijk 31-10-2026
    Tarief: max € 99,00 per uur
    Deadline inschrijving: 09-05-2025

Functie omschrijving

Concrete werkzaamheden:

  • Borgen van synchronisatie tussen de modellen HvA en UvA;
  • Doorrekenen van scenario’s ;
  • Analyses uitvoeren op de verschillen tussen bestaande en nieuwe tarieven / doorbelastingen
    • De dienstverlening bestaat uit 2 brokken:
      • Dienstverlening voor alle afnemers (1-all))
      • Dienstverlening voor specifieke afnemers (1-1)
    • Met name op de dienstverlening voor specifieke afnemers is een gedetailleerde analyse en nauwe samenwerking met Servicemanagement nodig.
  • Voorbereiden van memo’s voor het BVO (HvA+ UvA). BVO staat voor Bedrijfsvoerdersoverleg. Het BVO adviseert het CvB over de implementatie van nieuwe tarieven.
  • Afstemming (tussentijds) met interne stakeholders (directie / afdelingshoofden / domein leads servicemanagers / centrale financiële kolom)
  • Coördinatie van het gehele proces, in samenspraak met de Business Controllers.

Wij bieden jou

Een mooie kans voor een ervaren zzp’er die klaar is voor de volgende uitdaging!

En om deze uitdaging aan te gaan, heb je het volgende nodig:

 

  • Opleidingseisen
    • HBO-/WO opleiding afgerond, bij voorkeur een financiële opleiding

    Werkervaringseisen

    • Meer dan 5 jaar werkervaring als business controller
    • Bij voorkeur ervaring in het onderwijs, ervaring bij HvA/UvA is een prė

    Kerncompetenties

    • ​​​​​​​Sterk analytisch vermogen
    • Conceptuele denkkracht
    • Resultaatgericht
    • Snel opbouwen netwerk
    • Organisatiesensitief
    • Pro-actief

 

Beschikbaar en enthousiast? Stuur ons een berichtje en we praten je bij!

Over nexum

Nexum Consult is een bloeiende onderneming die professionals detacheert en organisaties adviseert. Wij zijn gepassioneerd om opdrachtgevers te ontzorgen en te adviseren, terwijl we onze professionals een dynamische omgeving bieden waarin ze kunnen groeien en bijdragen aan hun persoonlijke ontwikkeling en erkenning.

Onze diensten richten zich op diverse gebieden, waaronder managementondersteuning, informatiemanagement, projectbeheersing, bedrijfsvoering, financiën en control, planning- en risicomanagement, en documentbeheer.

Soliciteren

CV & Motivatie (.docx/.doc/.pdf)

Wellicht ook interessant

32-36 uur p/w
Hybride

Manager Projectbeheersing

Als Manager projectbeheersing geef je functioneel leiding aan een team van projectbeheersers. Je verbindt en coördineert tussen de specialisten in het projectbeheersingsteam op het gebied van GROTIK-factoren. Je bent daarmee een bruggenbouwer die bijdraagt aan de ontwikkeling van een sterker samenwerkend team door bij te dragen aan systematische beheersing, duidelijke rapportagestructuur én goede samenwerking.
Bespreekbaar uur p/w
Hybride

Planner diverse ZZP Opdrachten

Wij zijn opzoek naar meerdere interim Planners. Ben of kom jij binnenkort beschikbaar en opzoek naar een nieuwe uitdaging, wij komen graag in contact.
Bespreekbaar uur p/w
Hybride

Manager projectbeheersing ZZP Opdrachten

Wij zijn opzoek naar meerdere interim adviseurs en/of managers projectbeheersing. Ben of kom jij binnenkort beschikbaar en opzoek naar een nieuwe uitdaging, wij komen graag in contact.