Medior
32-36 uur p/w
Loondienst Nexum p/u
Hybride

Documentbeheerder

Wat voor jou?

Deze vacature delen
De documentbeheerder (ook soms documentcontroller genoemd) levert een optimaal documentbeheer en de beschikbaarheid van noodzakelijke informatie. Documentbeheerder is in dit kader adviserend, controlerend, ondersteunend en dienstverlenend richting de medewerkers en draagt er zorg voor dat alle geleverde diensten/adviezen voldoen aan de gegeven interne kaders, de betreffende regelgeving van de organisatie en Archiefwet.
Hier kun jij je in vinden

Functie omschrijving

Documentbeheer (document control) is een belangrijk onderdeel van projectbeheersing en richt zich op het beheer van alle projectdocumentatie die door projectteams wordt geproduceerd en uitgewisseld. De volgende taken behoren bij een documentbeheerder:

  • De teams helpen het documentbeheer zo effectief (volgens de geldende wet- en regelgeving en volgens de specifieke wensen) en zo efficiënt mogelijk te laten uitvoeren, dan wel een actieve bijdrage te leveren aan het documentbeheer.
  • Proactief betrokken zijn bij de documentuitwisseling, met als doel dit proces zo soepel mogelijk te laten verlopen én dat documenten conform documentmanagementproces en systeem zijn opgeslagen.
  • Treft de nodige voorbereidingen om het projectdossier in te richten, monitort de documentenstroom, jaagt aan en begeleidt het document, review en goedkeuringsproces.
  • Adviseert over verbeteringen in documentbeheer én ook in gebruik zijnde andere IT-applicaties en is daarmee ondersteunend bij het in kaart brengen en realiseren van (nieuwe) informatiebehoeften.
  • Levert een bijdrage aan de overdracht naar de beheersorganisatie wanneer projecten worden afgerond.

 

Wij bieden jou

Hou jij van uitdaging, ondernemerschap en avontuur dan kunnen wij dit bieden. Wij willen onze medewerkers inspireren en kennis delen. Hier investeren wij ook pro actief in. Wij staan voor:

  • Een bruisend nieuwe onderneming met veel (persoonlijke) kansen.
  • Mooie en uitdagende opdrachten bij toonaangevende organisaties
  • Salaris en/of bonusstructuur afhankelijk van persoonlijke wensen, werkervaring en inhoudelijke kennis.
  • Persoonlijke coaching (indien gewenst).
  • Gerichte opleidingen en training op maat.
  • Gezelligheid

Over nexum

Nexum Consult is een bloeiende onderneming die professionals detacheert en organisaties adviseert. Wij zijn gepassioneerd om opdrachtgevers te ontzorgen en te adviseren, terwijl we onze professionals een dynamische omgeving bieden waarin ze kunnen groeien en bijdragen aan hun persoonlijke ontwikkeling en erkenning.

Onze diensten richten zich op diverse gebieden, waaronder managementondersteuning, informatiemanagement, projectbeheersing, bedrijfsvoering, financiën en control, planning- en risicomanagement, en documentbeheer.

Solliciteren

CV & Motivatie (.docx/.doc/.pdf)

Wellicht ook interessant

32-36 uur p/w
Hybride

Manager Projectbeheersing

Als Manager projectbeheersing geef je functioneel leiding aan een team van projectbeheersers. Je verbindt en coördineert tussen de specialisten in het projectbeheersingsteam op het gebied van GROTIK-factoren. Je bent daarmee een bruggenbouwer die bijdraagt aan de ontwikkeling van een sterker samenwerkend team door bij te dragen aan systematische beheersing, duidelijke rapportagestructuur én goede samenwerking.
Bespreekbaar uur p/w
Hybride

Manager projectbeheersing ZZP Opdrachten

Wij zijn opzoek naar meerdere interim adviseurs en/of managers projectbeheersing. Ben of kom jij binnenkort beschikbaar en opzoek naar een nieuwe uitdaging, wij komen graag in contact.
36 uur p/w
Utrecht

Financieel Adviseur (Gemeente De Ronde Venen)

Organisatie Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken. In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van ruim 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt. We hebben grote opgaven, bijvoorbeeld op het gebied van veiligheid, woningbouw, klimaatadaptatie, energietransitie en een circulaire en inclusieve economie. Deze ambities maken we waar door een intensieve samenwerking met collega’s van alle teams, onze inwoners, partners in de gemeente, het college en de raad. Team Financiën heeft een belangrijke rol hierin.