Management Assistente gemeente Leidschendam

Vanuit het Nexum team verzorgen wij een managementassistente rol binnen gemeente Leidschendam.

Taken die hierbij horen zijn:

  • Agendabeheer
  • verzorgt correspondentie en bewaakt actief het telefoon-en mailverkeer
  • aanspreekpunt voor de afdeling(en)
  • vergaderingen en bijeenkomsten organisatorisch en administratief voorbereiden
  • besluiten-/-actielijsten opstellen en bewaken
  • organiseren van naturalisatiebijeenkomsten van onze gemeente en ter plaatse coördineer je daar de bijeenkomst zodat deze feestelijk en voorspoedig verloopt.

Het team bestaat uit vijf managementassistenten, onze Nexum professional ervaart een fijne werksfeer en werkt vol tevredenheid aan deze prachtige opdracht.

Wellicht ook interessant

Vanuit het Nexum team verzorgen wij (i.s.m. Kristal Compagnie) de rol van Manager projectbeheersing bij het hoogheemraadschap van Rijnland.
Vanuit het Nexum team verzorgen wij de rol van adviseur risicomanagement binnen Waternet op de afdeling projecten.
Met veel enthousiasme kondigen wij aan dat Laurens Gorman is aangesteld als Manager Projectbeheersing bij de Provincie Noord-Holland.