Medior
36 uur p/w
Interim opdracht p/u
Apeldoorn

Project Risicobeheersing (Kadaster)

Wat voor jou?

Deze vacature delen
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.
Hier kun jij je in vinden
    Start overeenkomst: 01-09-2025
    Einddatum initiële overeenkomst: 28-11-2025
    Optie verlenging contract: Ja, 2 x 3 maanden
    Tarief: max € 108,00 per uur
    Deadline inschrijving: 05-08-2025

Functie omschrijving

Opdracht
Met het project KITA (Kadaster IT Aanbestedingen) wordt de huidige IT dienstverlening aangepast  naar een toekomst vaste IT omgeving. Daarbij worden de organisatie, processen, techniek en levering ervan voorbereid om flexibel te kunnen blijven voldoen aan de wensen en eisen van de eigen organisatie, gebruikers, klanten, leveranciers en aan de enorm veranderende en afwisselende IT markt. In de projectaanpak is een onderverdeling gemaakt tussen de realisatie en transitie van de infrastructuur enerzijds en de transitie van applicatieomgeving anderzijds.

Op dit moment wordt hard gewerkt aan de realisatie van de nieuwe infrastructuur. Dit deel van het programma is onderverdeeld in 6 kavels om de nieuwe infrastructuur en organisatie in te richten (Service Integratie en Management (SIAM), Managed Security Services (MSS), Hybrid Cloud, Connectivity, applicatie- & datamigratie en Digital Workplace Services).  Iedere kavel wordt door een projectleider aangestuurd.

Jij bent verantwoordelijk voor het bewaken en monitoren van risico’s en de beheersmaatregelen.

Daarnaast, als tweede opdracht, voer je zelfstandig werkzaamheden uit bij de afdeling CIO-Office met het professionaliseren van het risicomanagement in de IV-keten. Vanuit een meerjarige roadmap wordt risicomanagement de komende jaren verder geprofessionaliseerd.

 

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Risicobeheersing binnen de zes KITA-kavels.
  • Opstellen en onderhouden van risicodossiers.
  • Verankeren van risicomanagement in de IV-keten.
  • Tweedelijns risicomanagement.
  • Afstemming met corporate riskmanagement.

 

Wij bieden jou

Ben jij een ervaren zzp’er en klaar voor een nieuwe uitdaging? Dan is dit misschien wel iets voor jou!

Om van deze uitdaging een succes te maken, breng je het volgende mee:

  • Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger;
  • Minimaal 4 jaar ervaring in risicomanagement.
  • Minimaal 6 mnd. ervaring binnen een zelfstandig bestuursorgaan.
  • De kandidaat beheerst de Nederlandse taal vloeiend, in woord en geschrift;

Naast je ervaring beschik je ook over de volgende competenties:

  •  Resultaatgericht
    – Helicopterview
    – Adviesvaardigheid
    – Overtuigingskracht
    – Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk
    – Kwaliteitsgericht
    – Klantgericht
    – Proactief en initiatiefrijk
    – Analytisch sterk

 

Is dit precies wat je zoekt? Dan kijken we uit naar jouw bericht!

Over nexum

Nexum Consult is een bloeiende onderneming die professionals detacheert en organisaties adviseert. Wij zijn gepassioneerd om opdrachtgevers te ontzorgen en te adviseren, terwijl we onze professionals een dynamische omgeving bieden waarin ze kunnen groeien en bijdragen aan hun persoonlijke ontwikkeling en erkenning.

Onze diensten richten zich op diverse gebieden, waaronder managementondersteuning, informatiemanagement, projectbeheersing, bedrijfsvoering, financiën en control, planning- en risicomanagement, en documentbeheer.

Solliciteren

CV & Motivatie (.docx/.doc/.pdf)

Wellicht ook interessant

28-36 uur p/w
Wageningen

Projectleider Civiele Techniek (Gemeente Wageningen)

Wageningen is al jarenlang een van de beste overheidsorganisaties! Wageningen is de stad van de vrijheid met een sociaal gezicht en trotse inwoners. Typerend voor de werkcultuur is het eigenzinnige karakter en het werken vanuit het hart. Wageningen bied je een omgeving waar je je werk met plezier kunt doen. Binnen de organisatie wordt veel gedaan aan vitaliteit en duurzaamheid. Bij Gemeente Wageningen krijg je de ruimte om je werk op jouw manier in te vullen. Of je nu nieuwe ideeën hebt voor een duurzamer beheer van de buitenruimte, of actief mee wilt denken over hoe ze de wijken nog mooier maken: jouw bijdrage doet ertoe. Kom werken in Wageningen, waar vrijheid en betrokkenheid samenkomen.
32-36 uur p/w
Hybride

Manager Projectbeheersing

Als Manager projectbeheersing geef je functioneel leiding aan een team van projectbeheersers. Je verbindt en coördineert tussen de specialisten in het projectbeheersingsteam op het gebied van GROTIK-factoren. Je bent daarmee een bruggenbouwer die bijdraagt aan de ontwikkeling van een sterker samenwerkend team door bij te dragen aan systematische beheersing, duidelijke rapportagestructuur én goede samenwerking.
Bespreekbaar uur p/w
Hybride

Planner diverse ZZP Opdrachten

Wij zijn opzoek naar meerdere interim Planners. Ben of kom jij binnenkort beschikbaar en opzoek naar een nieuwe uitdaging, wij komen graag in contact.