Medior
Bespreekbaar uur p/w
Interim opdracht p/u
Hybride

Planner diverse ZZP Opdrachten

Wat voor jou?

Deze vacature delen
Wij zijn opzoek naar meerdere interim Planners. Ben of kom jij binnenkort beschikbaar en opzoek naar een nieuwe uitdaging, wij komen graag in contact.
Hier kun jij je in vinden

Functie omschrijving

Er lopen meerdere interim opdrachten / kansen, waar wij in persoonlijk gesprek met kandidaat de beste vacature / opties willen bespreken. Nexum staat voor maatwerk, passend bij wensen opdrachtgever en kandidaat.

Wij bieden jou

Een prachtige opdracht voor zzp’er. Dit wanneer kandidaat voldoet aan:

  • In het bezit van een HBO opleiding op bedrijfskundig, bedrijfseconomisch of aanverwant gebied
  • Ervaring binnen (semi) overheid
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Ervaring binnen Grotik elementen van projectbeheersing

Over nexum

Nexum Consult is een bloeiende onderneming die professionals detacheert en organisaties adviseert. Wij zijn gepassioneerd om opdrachtgevers te ontzorgen en te adviseren, terwijl we onze professionals een dynamische omgeving bieden waarin ze kunnen groeien en bijdragen aan hun persoonlijke ontwikkeling en erkenning.

Onze diensten richten zich op diverse gebieden, waaronder managementondersteuning, informatiemanagement, projectbeheersing, bedrijfsvoering, financiën en control, planning- en risicomanagement, en documentbeheer.

Soliciteren

CV & Motivatie (.docx/.doc/.pdf)

Wellicht ook interessant

Bespreekbaar uur p/w
Hybride

Manager projectbeheersing ZZP Opdrachten

Wij zijn opzoek naar meerdere interim adviseurs en/of managers projectbeheersing. Ben of kom jij binnenkort beschikbaar en opzoek naar een nieuwe uitdaging, wij komen graag in contact.
32-36 uur p/w
Hybride

Documentbeheerder

De documentbeheerder (ook soms documentcontroller genoemd) levert een optimaal documentbeheer en de beschikbaarheid van noodzakelijke informatie. Documentbeheerder is in dit kader adviserend, controlerend, ondersteunend en dienstverlenend richting de medewerkers en draagt er zorg voor dat alle geleverde diensten/adviezen voldoen aan de gegeven interne kaders, de betreffende regelgeving van de organisatie en Archiefwet.
16-20 uur p/w
Utrecht

Procescoördinator Zuigdrains (RVB)

Bij het Rijksvastgoedbedrijf werken project- en procesmanagers, inkopers, contractmanagers, gebouwbeheerders, juristen, restauratiespecialisten, ingenieurs en architecten. Maar ook ecologen en kunsthistorici. Wij zorgen voor beheer en onderhoud, aan- en verkoop, nieuwbouw, verbouw en renovatie én ontwikkeling en herontwikkeling van gebouwen en terreinen.