Medior
Bespreekbaar uur p/w
Interim opdracht p/u
Hybride

Manager projectbeheersing ZZP Opdrachten

Wat voor jou?

Deze vacature delen
Wij zijn opzoek naar meerdere interim adviseurs en/of managers projectbeheersing. Ben of kom jij binnenkort beschikbaar en opzoek naar een nieuwe uitdaging, wij komen graag in contact.
Hier kun jij je in vinden

Functie omschrijving

Er lopen meerdere interim opdrachten / kansen, waar wij in persoonlijk gesprek met kandidaat de beste vacature / opties willen bespreken. Nexum staat voor maatwerk, passend bij wensen opdrachtgever en kandidaat.

Wij bieden jou

Een prachtige opdracht voor zzp’er. Dit wanneer kandidaat voldoet aan:

  • In het bezit van een HBO opleiding op bedrijfskundig, bedrijfseconomisch of aanverwant gebied
  • Ervaring binnen (semi) overheid
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Ervaring binnen Grotik elementen van projectbeheersing

Over nexum

Nexum Consult is een bloeiende onderneming die professionals detacheert en organisaties adviseert. Wij zijn gepassioneerd om opdrachtgevers te ontzorgen en te adviseren, terwijl we onze professionals een dynamische omgeving bieden waarin ze kunnen groeien en bijdragen aan hun persoonlijke ontwikkeling en erkenning.

Onze diensten richten zich op diverse gebieden, waaronder managementondersteuning, informatiemanagement, projectbeheersing, bedrijfsvoering, financiën en control, planning- en risicomanagement, en documentbeheer.

Solliciteren

CV & Motivatie (.docx/.doc/.pdf)

Wellicht ook interessant

32-36 uur p/w
Hybride

Documentbeheerder

De documentbeheerder (ook soms documentcontroller genoemd) levert een optimaal documentbeheer en de beschikbaarheid van noodzakelijke informatie. Documentbeheerder is in dit kader adviserend, controlerend, ondersteunend en dienstverlenend richting de medewerkers en draagt er zorg voor dat alle geleverde diensten/adviezen voldoen aan de gegeven interne kaders, de betreffende regelgeving van de organisatie en Archiefwet.
36 uur p/w
Utrecht

Financieel Adviseur (Gemeente De Ronde Venen)

Organisatie Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken. In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van ruim 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt. We hebben grote opgaven, bijvoorbeeld op het gebied van veiligheid, woningbouw, klimaatadaptatie, energietransitie en een circulaire en inclusieve economie. Deze ambities maken we waar door een intensieve samenwerking met collega’s van alle teams, onze inwoners, partners in de gemeente, het college en de raad. Team Financiën heeft een belangrijke rol hierin.
32-36 uur p/w
Hybride

Manager Projectbeheersing

Als Manager projectbeheersing geef je functioneel leiding aan een team van projectbeheersers. Je verbindt en coördineert tussen de specialisten in het projectbeheersingsteam op het gebied van GROTIK-factoren. Je bent daarmee een bruggenbouwer die bijdraagt aan de ontwikkeling van een sterker samenwerkend team door bij te dragen aan systematische beheersing, duidelijke rapportagestructuur én goede samenwerking.