Management Assistente gemeente Leidschendam

Vanuit het Nexum team verzorgen wij een managementassistente rol binnen gemeente Leidschendam.

Taken die hierbij horen zijn:

  • Agendabeheer
  • verzorgt correspondentie en bewaakt actief het telefoon-en mailverkeer
  • aanspreekpunt voor de afdeling(en)
  • vergaderingen en bijeenkomsten organisatorisch en administratief voorbereiden
  • besluiten-/-actielijsten opstellen en bewaken
  • organiseren van naturalisatiebijeenkomsten van onze gemeente en ter plaatse coördineer je daar de bijeenkomst zodat deze feestelijk en voorspoedig verloopt.

Het team bestaat uit vijf managementassistenten, onze Nexum professional ervaart een fijne werksfeer en werkt vol tevredenheid aan deze prachtige opdracht.

Wellicht ook interessant

Vanuit het Nexum team verzorgen wij de rol van projectbeheersing binnen Tennet.
Kees heeft een grote bijdrage geleverd aan het opzetten en verder ontwikkelen van een staf team met ondersteunende en kaderstellende rollen en verantwoordelijkheden.
Met veel enthousiasme kondigen wij aan dat Laurens Gorman is aangesteld als Manager Projectbeheersing bij de Provincie Noord-Holland.